tisdag 19 januari 2010

Debut inlägg

Hej! Då var det mitt första inlägg i denna bloggen. Tidigare skrev jag på www.bloggis.se/venke, men funktionerna där var för gammaldags och ingen känner till bloggis - och då kändes det liksom ganska meningslöst att skriva på nätet.. när nästan ingen läste mina inlägg. Så nu följer jag strömmen och använder blogspot istället! Självklart känns det ju lite vemodigt eftersom jag använt bloggis i flera år, men blogspot kommer säkert att fungera minst lika bra - om inte mycket bättre!

I denna blogg kommer jag för det mesta skriva om mina mål och drömmar här i livet. Och mina intressen som bl.a. är; fotografi, mode och allt som är kreativt och skapande! Det kommer även läggas en hel del bilder upp från www.polyvore.com som är en sida där du kan samla på klädplagg/designplagg från hela världen, och göra moodboards utav dem. Jag använder mest polyvore för att jag gillar att samla på snygga plagg (som jag absolut inte har råd att köpa), och även för att få en aning om vilka designers jag vill se under modeveckan. Jag gör sällan moodboards eller sets som de kallas inne på polyvore sidan.

Följ gärna min blogg, för du vet aldrig vad för spännande grejer jag plötsligt skriver om - bland annat reser jag en del, upplever många spännande grejer inom mode, lägger upp massa bilder osv. Jag tänker även lägga upp tävlingar lite då och då.. Men endast om jag någonsin får några trogna läsare! Det vill jag gärna supporta, haha! -Nej, menar så klart att jag vill visa min tacksamhet om jag nånsin får många läsare. :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar