söndag 11 juli 2010

Inspiration sommaren 2010

Det gick inte helt som jag hade tänkt med bloggandet!

Det har hänt såå mycket sedan jag skrev senast.

En kort uppsummering i vägg-ord vore;
kärlekstrams, flytt, london, jobb, resande, stress och sist men inte minst SOMMAR!

Sommaren i London har varit helt fantastisk! (Yes, korrekt, jag har bott i London de senaste många månaderna..men nu verkar det som att jag snart flyttar hem till Sverige igen..i anledning av arbete).

Denna sommaren har jag blivit så himla inspirerad, rent stilmässigt.
Dessa bilder är exempel på liknande saker/kläder jag älskar att ha på mig denna sommaren:





Moodboardet överst har jag skapat inne på www.polyvore.com

Modellen har jag stylat inne på www.looklet.com -
testa du det också, det är enkelt och jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar