söndag 18 juli 2010

Plåtning imorgon!

Bara ett snabbt inlägg..

Imorgon ska jag plåta vår nyaste modell Yasmina.
Vi ska göra hennes första plåtning på Lomma strand.
Temat blir 60-tal och vi tänker göra en riktig summer editorial!
Jag ser fram emot att träffa Yasmina eftersom hon först blev upptäckt av oss
för ungefär 1 år sedan, men inte varit redo på grund av gymnasiestudier osv.
Håller tummarna!!

Efter plåtningen ska jag hem till min familj i Helsingborg och va där en vecka.
Kommer nog arbeta en del med min intervju portfolio under den veckan,
så kanske lägger upp lite bilder på det, men annars blir det nog inte så mycket bloggande.

Här är dagens looklet stil:



(60-tals mod, alá Twiggy alá Miu Miu 2010 - I LIKE IT!).



Nu måste jag fortsätta ordna inför plåtningen imorgon, byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar